Klachtenprocedure

Wij zijn heel blij dat je zaken doet met DOOR! Je verdient daarbij natuurlijk dat jouw verwachtingen worden overtroffen. Mocht dat een keer niet het geval zijn, dan hopen wij jouw klacht boven verwachting op te lossen.

Deze procedure zullen wij daarbij doorlopen:

1. Jouw klacht indienen

Wij zijn er enorm mee geholpen als jij je klacht schriftelijk indient. Op die manier is direct jouw klacht duidelijk en kunnen wij er meteen mee aan de slag. Je ontvangt altijd binnen 24 uur een bevestiging voor ontvangst van jouw klacht.

2. Jouw klacht in behandeling

Omdat jij als klant voorop gaat, worden alle klachten persoonlijk door de algemeen directeur van DOOR  opgevolgd. Jij wordt door de algemeen directeur gebeld om meer over jouw klacht te horen. Daarna wordt bij DOOR achterhaald wat er precies is gebeurd.

3. Oplossing

DOOR doet er alles aan om jou een oplossing te bieden voor jouw klacht. Deze wordt persoonlijk aan jou toegelicht en schriftelijk bevestigd. Je ontvangt in ieder geval binnen een week na het uiten van jouw onvrede een reactie!

Wij hopen natuurlijk dat je deze klachtenprocedure nooit nodig hebt en je altijd naar volle tevredenheid geniet van DOOR Training & Coaching! Mocht je toch niet tevreden zijn over de manier waarop met jouw klacht is omgegaan, dan kun je contact opnemen met de klachtencommissie van de NRTO: https://www.nrto.nl/kwaliteit/geschillencommissie/