Bij DOOR Training & Coaching draait alles om het sterker maken van mensen en organisaties. Als medior marketeer zorg jij ervoor dat het verhaal van DOOR zichtbaar wordt bij de juiste doelgroep. Je zet campagnes op, maakt content en laat zien wat DOOR uniek maakt. Jij zorgt dat onze trainingen, events en programma’s opvallen en dat leads hun weg naar ons vinden.
Ben jij op zoek naar een plek waar je jouw creativiteit kwijt kunt én direct resultaat ziet van je werk? Vind jij het leuk om in een klein, ondernemend team te werken en krijg je energie van campagnes die echt impact maken? Dan zoeken we jou!
Word jij onze nieuwe Junior Marketeer?
Bij DOOR Training & Coaching draait alles om het sterker maken van mensen en organisaties. We werken met een klein, ondernemend team waarin je snel veel kunt leren en impact maken. Word jij de marketeer die meegroeit met DOOR?
Als junior marketeer ondersteun je het marketingteam op verschillende fronten. Je werkt mee aan campagnes, contentcreatie en optimalisatie, onder begeleiding van een ervaren collega. Je krijgt ruimte om te experimenteren, je vaardigheden te ontwikkelen en steeds meer verantwoordelijkheid te nemen.
Wat zijn jouw hoofdtaken?
Meewerken aan campagnes voor trainingen, events en programma’s: je helpt bij opzet, planning en uitvoering
Schrijven en redigeren van (social) content, e-mailcampagnes, blogs en korte video’s
Ondersteunen bij SEA / social advertising (bijv. LinkedIn Ads, Google Ads)
Helpen bij het beheer van landingpages en het uitvoeren van A/B-tests
Ondersteunen bij marketing automation, bijvoorbeeld in ActiveCampaign
Meewerken aan data-analyse, dashboards en rapportages (bijv. met GA4, Looker Studio)
Assisteren bij lanceringen, events en algemene marketing-projecten
Bewaken en doorontwikkelen van merk, templates, tone of voice
Wat vragen wij?
Je hebt 0–2 jaar werkervaring of stage-ervaring in marketing, communicatie of gerelateerde richting
Je schrijft vlot en overtuigend in Nederlands (jij-vorm)
Affiniteit met digitale marketingtools zoals Google Ads, LinkedIn Ads, CMS (bijv. Statamic of ander CMS)
Je hebt basiskennis (of bereidheid om te leren) van marketing automation
Creatief en wil graag meedenken in concepten
Analytisch leergierig — je bent nieuwsgierig naar cijfers en wat campagne-data je vertelt
Proactieve houding, initiatief nemen, samenwerken in teamverband
Wat verder belangrijk is
Op basis van je werkervaring ontvang je een salaris van €2500 - €2800 op basis van 40u p/w. Ook heb je de mogelijkheid om je commerciële en leiderschapsvaardigheden verder te ontwikkelen middels Open-DOOR trainingen van DOOR. Of kun je gebruik maken van een jaarlijks opleidingsbudget om je vaardigheden te verbeteren. Je werkt afwisselend op het hoofdkantoor in Rotterdam, thuis of op locatie bij klanten en je startdatum is in overleg.
Wat DOOR jou biedt
Je stapt in bij een aanstekelijk ambitieus trainingsbureau met veel variatie en verantwoordelijkheid. Maandelijks is er een samenwerkdag met het hele team en sluit je een aantal keer per jaar aan bij organisatie brede bijeenkomsten (soms meerdaagse samenwerkdagen). Je werkt voor mooie merken en ziet direct resultaat van jouw campagnes in de DOOR Academy en in volle trainingszalen. En dit alles in een hecht team dat gaat voor resultaat en plezier! Met hier en daar een leuk bedrijfsuitje ;-).
Iets voor jou
Mail je korte motivatie met portfolio of campagneresultaten naar info@doortraining.nl. Voeg eventueel een video of creatief cv toe dat laat zien hoe jij impact maakt. Jij hoort snel meer.
Solliciteer voor 1 november 2025.