Bruisende klantcase

Klantencase: Hoe AtHomeFirst cliëntregisseurs versterkt

Hoe versterk je cliëntregisseurs om écht regie te voeren in de Wmo? AtHomeFirst ging samen met DOOR aan de slag in een maatwerktraject dat leidde tot meer eigenaarschap, betere communicatie en zichtbare impact. Een inspirerend voorbeeld van leren en transformeren binnen het sociaal domein. Download de Whitepaper en ontdek hoe een praktijkgerichte aanpak zorgt voor blijvende gedragsverandering.

Klantencase: Hoe AtHomeFirst cliëntregisseurs versterkt

Leiderschap Leestijd: 1 minuten

In deze whitepaper lees je hoe AtHomeFirst, actief als hoofdaanbieder binnen de Wmo, samen met DOOR een leertraject ontwikkelde dat perfect aansluit op de veranderende zorgomgeving. Van het voeren van zakelijke gesprekken tot het toepassen van modellen zoals DAS en UBA: cliëntregisseurs kregen concrete tools om hun regierol effectiever in te vullen.

Met inzet van o.a. coaching, train-de-trainer én de DOOR-Academy, groeiden zowel de medewerkers als de organisatie. Het resultaat? Meer eigenaarschap, betere samenwerking en duurzame impact op wijk- en organisatieniveau.

Benieuwd hoe jouw organisatie dit ook kan bereiken? Laat je inspireren door dit praktijkvoorbeeld.

Download Whitepaper: AtHomeFirst

Ontdek hoe maatwerktrainingen direct impact maken!
*

Benieuwd hoe jouw organisatie dit ook kan bereiken?

Neem contact op

Toon al onze trainingen over Leiderschap

Meer over Leiderschap